Szanowni Państwo, Klienci firmy Syntezis
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym w postaci koronawirusa SARS-CoV-2 oraz działaniami władz państwowych i samorządowych, dotyczących przeciwdziałania i zwalczania epidemii, informujemy o ograniczeniu w dostępności biura oraz pracowników Syntezis Sp. z o.o. oraz przyjętych procedurach, dotyczących załatwiania spraw.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów firmy Syntezis prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej bądź telefonicznie, ograniczając bezpośredni kontakt z pracownikami firmy Syntezis.
W określonych przypadkach (dostawa lub odbiór towarów z magazynu) możliwy będzie kontakt osobisty z pracownikami wg niżej podanych zasad:
1. W czasie załadunku/rozładunku kierowca przybyły do firmy Syntezis pozostaje w pojeździe, tak długo jak to możliwe.
2. Kierowca, który musi opuścić kabinę pojazdu, w celu zabezpieczenia ładunku i kontroli, jest zobowiązany wcześniej poinformować o tym fakcie pracownika Syntezis Sp. z o.o.
3. Kierowcy powinni być wyposażeni w maseczki oraz rękawiczki jednorazowe, które muszą być używane podczas wykonywania czynności związanych z załadunkiem/rozładunkiem towarów, jak również w trakcie wszelkich kontaktów z pracownikami Syntezis Sp. z o.o. a przede wszystkim w trakcie przekazywania dokumentów.
4. Bezwzględnie wymagane jest zachowanie bezpiecznej odległości wynoszącej co najmniej 1,5-2m pomiędzy pracownikami firmy Syntezis a osobami przybyłymi z zewnątrz.
5. W przypadku transakcji gotówkowych zwracamy się z prośbą o wcześniejsze dokonanie przedpłaty. W momencie odbioru towaru kierowca powinien być wyposażony w dokument potwierdzający dokonanie przedpłaty.
6. Zwracamy się z prośbą o respektowanie powyższych zaleceń. Zarządzenie Prezesa Zarządu Syntezis Sp. z o.o. obowiązuje od 17 marca do odwołania.
Liczymy na Państwa zrozumienie.